استرچ پالت چیست؟ استفاده از این نوع تجهیزات چه مزایا و کارایی هایی دارد؟ همانطور که می دانید یکی از روش های بسته بندی کالا ها استفاده از استرچ پالت می باشد.

شما می توانید با استفاده از دستگاه استرچ پالت بسته بندی های بسیار محکم تر و مقاوم تری را به سراسر نقاط دنیا ارسال کنید و اطمینان داشته باشید که مشکلی برای بسته های شما پیش نمی اید.

برای بسیاری از شرکت ها حمل و نقل ایمن و مؤثر از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع کننده می تواند پرهزینه باشد.

بار ها و محصولات مختلف ممکن است به خوبی بسته بندی نشوند و آسیب ببینند و یا در معرض تابش نور خورشید و یا بارش باران قرار بگیرند.

یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از اینگونه آسیب ها استفاده از استرچ پالت می باشد.

.png - دستگاه استرچ پالت

خرید استرچ پالت

برای خرید استرچ پالت لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد توجه قرار دهید.

توجه به کیفیت و دوام این نوع نایلون ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. شرکت حباب پدیده ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع دستگاه استرچ پالت می باشد.

استفاده از این نوع دستگاه های مخصوص بسته بندی مزایای بسیار زیادی دارد که برخی از آن ها عبارت اند از:

  • محافظت از کالا در برابر آسیب، گرد و غبار و رطوبت

هنگامی که از دستگاه مناسب استفاده می کنید، اطمینان حاصل می شود که کالاهای شما به طور ایمن بسته بندی شده اند تا از آسیب های احتمالی ناشی از خاک، گرد و غبار یا رطوبت حفظ شوند.

  • صرفه جویی در زمان

با خرید این نوع دستگاه ها، زمان زیادی را صرفه جویی می کنید. بسته بندی دستی، پالت، جعبه و سایر محصولات می توانند خسته کننده و همچنین وقت گیر باشند.

با این وجود، بسته بندی کالاها و جعبه های شما برای ذخیره سازی یا حمل و نقل با یک دستگاه بسته بندی خودکار، وقت و تلاش زیادی را برای شما صرفه جویی می کند که می توانید در سایر فرایندهای مهم تجاری از آنها استفاده کنید.

استرچ پالت دروازه ای

دستگاه استرچ پالت دروازه ای یکی دیگر از مهم ترین نمونه های ماشین آلات صنعتی است که برای بسته بندی محصولات بزرگ تر و سنگین تر بسیار مورد استفاده قرار ی گیرد.

در این نوع دستگاه استرچ پالت، بسته به وسیله یک لیفتراک به داخل دستگاه برده می شود و فیلم استرچ به دور آن به صورت اتوماتیک کشیده می شود.

استفاده از دستگاه های بسته بندی در اواسط دهه هفتاد افزایش چشمگیری پیدا کرد. قبل از بحران انرژی در سال 1974، متداول ترین روش برای بارگذاری قطعات پالت استفاده از کیسه های کوچک بود.

تغییر از فیلم کشش دستی به فیلم کششی ماشین می تواند به طور چشمگیری هزینه مواد بسته بندی استرچ را کاهش می دهد. اکثریت قریب به اتفاق کارگران بسته بندی دستی با حداکثر توانایی کشش فیلم استرچ پالت دستی به دست نمی آورند. برخی از مواد فیلم بیش از 100٪ کشش دارند. اگر کارگرانی که از این فیلم استفاده کنند و به حداکثر پتانسیل کشش نرسند، فیلم هدر می رود.

دستگاه استرچ پالت را می توان بر روی کشش مشخصی تنظیم کرد و هر بار به صورت اتوماتیک این بسته بندی انجام گیرد. به دست آوردن حداکثر سرعت کشش، پالت های بیشتری را می توان با هزینه کمتری بپیچد. این نوع دستگاه ها همچنین شرکت ها را قادر می سازد تا میزان مصرف استرچ پالت را کاهش داده و در بسیاری از هزینه ها صرفه جویی کنند.

قیمت استرچ پالت دستی

همانطور که می دانید دستگاه های مخصوص پوشش بسته بندی ها با استفاده از استرچ پالت بسیار متفاوت می باشند برخی از این دستگاه ها دستی هستند و قیمت ارزان تری نسبت به دستگاه های استرچ پالت اتوماتیک دارند. در هنگام خرید این نوع دستگاه ها لازم است تا فاکتور های متعددی را مورد توجه قرار دهید که یکی از مهم ترین این موارد کیفیت دستگاه می باشد. کیفیت بالای دستگاه های استرچ پالت دستی به دوام و ماندگاری دستگاه شما کمک می کند.

برای اطلاع دقیق از قیمت دستگاه استرچ پالت دستی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

دستگاه استرچ پالت اتوماتیک

بسیاری از دستگاه های استرچ پالت به صورت اتوماتیک بسته ها را پوشش می دهد.

برای بسیاری از شرکت ها حمل و نقل ایمن و مؤثر از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع کننده می تواند ناامیدکننده و پرهزینه باشد.

شرکت هایی که از دستگاه های بسته بندی کششی مدرن و فیلم کشش بسیار الاستیک و محافظ استفاده می کنند، می توانند این مشکلات را به حداقل برسانند و هزینه توزیع خود را کاهش دهند. با استفاده از دستگاه های اتوماتیک راندمان کارگران افزایش پیدا می کند، ایمنی در محل کار را افزایش می دهد و از ورود ایمن محصولات اطمینان پیدا خواهید کرد. استرچ پالت غالباً جایگزین تجهیزات گران قیمت تر بسته بندی پالت مانند نوار های تسمهای، موج دار یا …. می شود.

این نوع دستگاه ها از فن آوری پیشرفته استفاده می کند تا استرچ را بطور مداوم بین دو غلطک مخصوص بافت ساخته شود و از سرعت خروجی متغیر برای کنترل میزان فیلم تغذیه شده با بار در چرخه بسته بندی برخوردار مورد استفاده قرار دهید. این امر باعث می شود که استرچ پالت به طور یکنواخت دور بسته پیچیده شود.

یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این نوع دستگاه ها این است که به تعداد دفعات بسته بندی و پوشش با استرچ پالت به طور قابل ملاحظه ای اضافه می شود.

ارتباط با ما