نایلون حبابدار چاپدار

photo 2017 08 15 22 35 38 1 - نایلون حبابدار چاپدار

نایلون حبابدار چاپی نیز یکی از کاربردی ترین انواع تجهیزات مخصوص بسته بندی است. تمامی ویژگی هایی که یک نایلون ضربه گیر را دارد همچنین برای برندینگ و نیز مورد

استفاده قرار می گیرد چرا که شما می توانید نام و لوگوی شرکت خود را روی نایلون ها به چاپ برسانید بنابراین به عنوان تبلیغات و برندینگ بسیار کار آمد می باشد.

مشخصات نایلون حبابدار چاپی

نایلون های حبابدار محصولی برای بسته بندی محافظت و ضربه گیری است که به طور گسترده ای در صنعت بسته بندی مورد استفاده قرار می گیرد. از سال 1960 که برای اولین بار اختراع شد، این محصول در کاربردهایی مانند کاغذ دیواری یا عایق گلخانه ای موفق نبود. اما چندی نگذشت که هدف واقعی آن پیدا شد.

یکی از کاربردهای خوب ضربه گیر های حبابدار محافظت از وسایل شکننده ای است که نیاز به مراقبت بیشتر دارند. وسایل ظریف مانند شیشه، آثار هنری، آینه ها، ظروف چینی و سایر وسایل نیاز به بالشتک و محافظت عالی هنگام حمل و نقل یا حتی انبار کردن دارند.

  • بالشتک سازی عالی
  • محافظت گسترده
  • کاهش هزینه های بسته بندی
  • کاهش خسارت
  • قابل بازیافت و سازگار با محیط زیست

اندازه و انواع آن بسته به نیاز بسته بندی متفاوت است. نایلون های حبابدار کوچک دارای حباب به قطر 6 میلی متر است، جایی که حباب هایی به قطر 26 میلی متر وجود دارد. هرچه اندازه حباب بزرگتر باشد، سطح جذب ضربه بیشتر است.

استفاده از نایلون حباب دار بسیار آسان است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که شیء را بپیچید و با یک نوار بسته بندی آن را محکم کنید. خبر خوب این است که این نوع ضربه گیر ها متناسب با سطح جسمی است که در داخل آن است و صرف نظر از شکل و اندازه، از هر شکل نا همواری نیز محافظت می کند. این به نفع تأمین کنندگان فروش جواهرات یا کالاهای استوانه ای است.

برای خرید بهترین انواع نایلون حبابدار چاپی با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارتباط با ما