نایلون حبابدار چیست ؟

نایلون حبابدار امروزه یکی از پر کاربرد ترین نوع پلیمر ها در عموم است این نایلون همان طور که از نام او پیداست از حباب های ریز و درشت که درون آن را هوا فرا گرفته است تشکیل شده است هر چه مقدار حباب درون نایلون بیشتر باشد مقاومت و استحکام بالایی از خود نشان میدهد.

استفاده کنید اما چه نایلون هایی برای بسته بندی خوب و مناسب هستند. نایلون های حبابدار به دلیل داشتن حباب هایی روی سطح خارجی مانند یک بالش نرم عمل میکند و چون این حباب ها با هوا پر شده اند و دراصل همین حباب ها از اسیب وارد شدن به محصول جلوگیری می کند.

و این کارایی را به شما میدهید که بتوانید از آنها به عنوان ضربه گیر استفاده کنید تا از ضربه هایی که هنگام حمل و نقل به آنها وارد می شود جلوگیری کنید به این ترتیب آسیبی به بسته شما نخواهد رسید البته که این نایلون های حبابدار کاربرد هایی دیگری نیز دارند که ما تنها به یک مورد اشاره کردیم.
نایلون های دیگری که در این صنعت به کار می روند این قابلیت ضربه گیر بودن را ندارد و فقط نایلون های حبابدار ضربه گیر هستند و میتوانند از اسیب رسیدن به محصول جلوگیری کنند.

 

unnamed file - نایلون حبابدار چیست ؟

کاربرد نایلون حبابدار :

  • صنایع لوازم خانگی
  • صنایع بسته بندی قطعات خودرو
  • بسته بندی قطعات حساس کامپیوتر
  • بسته بندی محصولات شیشه ای مانند آینه
  • مورد استفاده در صنایع چوبی مانند مبلمان

تولیدات مجموعه حباب پدیده :

توليد كننده نایلون حبابدار، انواع لفاف های بسته بندی بصورت رول ، تولید کننده نایلون حبابدار، كيسه ، شرينگ ، كيسه چند لايه مقاوم ، نوار اخطاری ، ساك دستی و نايلون حبابدار (ضربه گير) بصورت رول و كيسه ای  تولید کننده نایلون حبابدار و ضربه گير حبابدار در 3 اندازه حباب 10 ، 20 و 30 ميليمتر و گريدهای مختلف توليد می گردد. نايلون حبابدار را بصورت برش خورده ، همچنين بصورت پاكت نيز می توان توليد كرد.

حباب پدیده تولید کننده انواع محصولات نایلونی

جهت خرید و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

ارتباط با ما