همه چیز درباره نایلون حبابدار

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابدار

همه چیز درباره نایلون حبابدار

همه چیز درباره نایلون حبابدار

نایلون ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به ضخامت و اندازه و همین طور شکل آنها دارای کاربردهای گوناگون می باشند، در این میان لایه بیرونی برخی از نایلون ها با حباب هایی از هوا پر شده اند که به آنها نایلون حبابدار می گویند و ما در این مقاله قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

همگی ما از دیرباز این نوع از نایلون ها را در اطراف لوازم خانگی خریداری شده خود دیده ایم، ولی توجه کمی به خصوصیات و کاربردهای آنها داشته ایم.

اما باید بدانیم که این نایلون ها از انواع مختلفی تشکیل شده اند که افراد می توانند با توجه به میل خود یکی از آنها را مورد استفاده قرار دهند.

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابدارمعرفی شکل ظاهری انواع نایلون حبابدار

به طور کلی این نایلون ها به دو دسته تقسیم می شوند، دسته نایلون های حبابدار ریز و دسته نایلون های حبابدار درشت که نوع ریز آنها برای پوشاندن وسایل ریز و نوع درشت آنها برای پوشاندن وسایل درشت و سنگین تر مورد استفاده قرار می گیرند.

این نایلون ها عموما شفاف و بی رنگ می باشند. اما برخی از شرکت های تولیدی خوش ذوق آنها را به صورت رنگی نیز تولید می کنند.

البته قابل ذکر است که رنگ موجود در این نایلون ها صدمه ای به اجسام وارد نمی کند و به اصطلاح رنگ به کار رفته در تولید آنها پخش نمی شود.

این نایلون ها بسیار شفاف می باشند و در ابعاد، تعداد لایه ها و ضخامت های گوناگون وارد بازار می شوند. قابل ذکر است که این نایلون ها از مواد شیمیایی پلی اتیلن ساخته شده اند.

خصوصیات انواع نایلون های حبابدار

انواع نایلون حبابدار موجود در بازار در کنار کاربردهای گوناگون دارای خصوصیات زیادی می باشند که ما به اختصار به آنها می پردازیم.

ابتدا اینکه قدرت ضربه گیری فوق العاده ای دارند و به خوبی می توانند در برابر فشارها و ضربه های سنگین دوام بیاورند.

هر چه اندازه حباب های موجود در این نایلون ها بزرگتر باشد، قدرت ضربه پذیری آنها بیشتر می شود و به اجسامی که در درون آنها قرار گرفته اند، آسیب کمتری وارد می شود.

از دیگر خصوصیات انواع نایلون حبابدار می توان به عایق بودن آنها اشاره کرد. این نوع از نایلون ها، می توانند عایق های خوبی در برابر حرارت و صداهای ناهنجار باشند.

قابل ذکر است که این نوع از نایلون های شفاف و پرکاربرد از نفوذ رطوبت، نور، میکروب ها، گرد و غبار و چربی به اجسامی که از این نایلون ها برای پوشاندن آنها استفاده شده است، جلوگیری می کنند.

از دیگر خصوصیات این نایلون ها می توان به این مورد اشاره کرد که استفاده از آنها در هر موقعیتی از ایجاد کثیفی بر روی اجسام جلوگیری می کند.

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابدار

کاربردهای مختلف انواع نایلون حبابدار

این نایلون ها با توجه به خصوصیات ویژه ای که دارند می توانند دارای کاربردهای ویژه ای نیز باشند.

مهم ترین کاربرد لذت بخش آنها همان ترکاندن تک به تک حباب ها توسط کودکان و بزرگسالان می باشد که حس آرامشی به افراد می دهد.

از دیگر کاربردهای مهم این نایلون ها می توان به استفاده از آنها به عنوان ضربه گیر و یا کاورهایی برای بسته بندی انواع محصولات چوبی، وسایل دکوری، مبلمان، لوازم صنعتی، شیشه ای، برقی، بلوریجات و … اشاره کرد.

به طور کلی می توان تمام وسایل با ابعاد مختلف را توسط این نایلون ها پوشاند و از صدمه دیدن آنها در حین حمل و نقل جلوگیری کرد.

به همین دلیل خیلی از افراد به منظور حمل و نقل وسایل شکستنی، گرانقیمت و یا وسایل حساس به ضربه و خراش خود از این نایلون ها که در ابعاد و شکل های مختلف ساخته شده اند، استفاده می کنند تا سبب کاهش صدمات وارده به این وسایل شوند.

در مواردی نیز برخی از افراد از این نایلون ها به منظور پوشاندن فرمان اتومبیل و یا دنده استفاده می کنند تا آلودگی های موجود بر روی دست به فرمان و دنده منتقل نشوند.

قابل ذکر است این نایلون ها بسیار مستحکم می باشند و کمتر پیش آمده است که به راحتی از هم گسیخته شوند.

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابدارانواع نایلون های حبابدار

ابتدا اینکه با توجه به کاربردهای گوناگون این نوع از نایلون ها، شرکت های تولیدی انواع مختلفی از این نایلون ها را تولید می کنند.

گاهی این نایلون ها به صورت ورقه هایی با حباب های ریز و درشت در بازار موجود هستند. به همین دلیل شرکت های تولیدی برای راحتی مصرف کنندگان انواع آنها را به صورت فله ای و رولی وارد بازار می کنند تا راحت تر بتوان آنها را در اندازه های مختلف از یکدیگر جدا کرد.

گاهی این نایلون ها توسط دستگاه های خاص از چند طرف دوخته می شوند، به این نوع از نایلون ها که شبیه کاور و یا پاکت های کوچک و بزرگ نیز می باشند، کیسه حباب دار می گویند.

این کیسه ها می توانند دارای ابعاد مختلفی از جمله دو بعدی و سه بعدی باشند. در این میان همین نایلون های چند بعدی نیز می توانند از تعداد لایه های مختلفی شامل، تک لایه، دو لایه، سه لایه و پنج لایه تشکیل شده باشند.

عموما افراد برای پیچاندن وسایلی که از ابعاد مختلفی برخوردار نمی باشند، از نایلون های ورقه ای و برای دیگر وسایل مانند لوازم خانگی، وسایل برقی و دکوری که دارای ابعاد مکعبی و یا ابعاد نامنظم دیگری می باشند از کیسه های دو یا سه بعدی استفاده می کنند.

گفتنی است که انواع نایلون ها و کیسه های حباب دار با طول و عرض های متفاوت و همچنین ضخامت های گوناگون تولید می شوند و این نظر مشتری است که با توجه به نوع مصرف، نایلون و یا کیسه خود را با چه ضخامت و با چه ابعادی خریداری کند.

گفتنی است شرکت های تولیدی مختلف، بیشتر از کیسه های حبابدار در ابعاد و اندازه های مختلف برای پوشاندن وسایلی حساس مانند تلویزیون، لوازم برقی، دکوریجات و … استفاده می کنند.

نایلون حبابدار از کجا بخرم ؟

درست است که همه ما به راحتی می توانیم انواع مختلف این نایلون ها را با هر ویژگی از اکثر فروشگاه ها تهیه کنیم، اما بهتر است انواع آنها را با قیمت های مناسب تر از نمایندگی های فروش نایلون حبابدار خریداری کنیم.

این نمایندگی ها محصولات خود را مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسانند، به همین دلیل قیمت نایلون حبابدار خریداری شده نیز از این نمایندگی ها برای مردم مقرون به صرف تر می شود.

این نمایندگی ها انواع این نایلون ها با ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین  بی رنگ و رنگی را بدون واسطه و با بهترین کیفیت ها به فروش می رسانند.

همچنین قابل ذکر است شرکت های تولیدی لوازم خانگی، مبلمان، دکوریجات، شیشه بری ها و … نیز می توانند انواع نایلون های حبابدار خود را از این مراکز تهیه کنند، چون این مراکز نسبت به فروش عمده نایلون حبابدار نیز با قیمت مناسب تر اقدام می کنند.

گفتنی است قیمت انواع نایلون و کیسه حبابدار با توجه به ابعاد، ضخامت، عرض و طول و تعداد لایه ها کم و زیاد می شود و افراد در هنگام خرید باید به میزان استحکام این نایلون ها نیز توجه زیادی داشته باشند.

قابل ذکر است که چون مواد اولیه این نایلون ها از مواد پتروشیمی می باشد و این مواد از لحاظ اقتصادی دارای قیمت ثابتی نمی باشند، نمی توان قیمت خاصی روی این نوع از نایلون ها گذاشت و قیمت آنها روز به روز کم و زیاد می شود.

افراد در هنگام خرید ابتدا باید به مقدار هزینه و هدف خود از خریداری این نایلون ها دقت کنند که بتوانند در هنگام خرید آنها را در ابعاد و لایه های مناسب تهیه کنند.

اهمیت ضخامت نایلون حبابدار خریداری شده نیز می تواند بسیار مهم باشد. چون برخی از وسایل آنقدر سنگین هستند که باید از نایلون حبابدار مستحکمی برای پوشاندن آنها استفاده کرد.

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابدارمعرفی شرکت حباب پدیده

به طور کلی یک مرکز تولیدی نایلون ضربه گیر باید ابتدا بتواند نیازهای مردم و بازار فروش را بشناسد و سپس محصولاتی با کیفیت های مختلف اعم از ممتاز و درجه بندی شده را وارد بازار کند.

در این میان شرکت های زیادی در زمینه تولید نایلون های مختلف به خصوص نایلون های حبابدار و کیسه های حبابدار فعالیت می کنند. این شرکت ها در یک بازار رقابتی سعی می کنند محصولاتی با کیفیت های مختلف و با نازلترین قیمت ها را روانه بازار کنند.

شرکت حباب پدیده نیز یکی از این شرکت ها می باشد که توانسته است با بهره گیری از تجربه زیاد کارکنان خود، انواع نایلون ها و کیسه های حباب دار را وارد بازار کند و از رقبا پیشی بگیرد. این شرکت محصولاتی با کیفیت های درجه بندی شده را وارد بازار کرده است و هر مشتری با هر نوع وضعیت مالی می تواند نسبت به خرید این نوع نایلون ها اقدام کند.

.jpg - همه چیز درباره نایلون حبابداراین شرکت محصولات خود را به صورت عمده فروشی و تک فروشی در اختیار افراد قرار می دهد. شرکت حباب پدیده دارای سایتی می باشد که افراد می توانند محصولات مورد نظر خود را در آن مشاهده کنند و اطلاعات مورد نیاز در مورد انواع نایلون های حباب دار را کسب کنند.

 

5/5 - (4 امتیاز)

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارتباط با ما