تولید نایلون حبابدار :

نایلون حبابدار امروزه یکی از پرکاربرد ترین نوع پلیمر ها در عموم میباشد تولید کنندگان زیادی برای بسته بندی محصولات خود از این نوع نایلون استفاده میکنند . همان طور که از نام او پیداست ، این نایلون از حباب هایی که درون آن را هوا فرا گرفته است تشکیل شده است .

این نایلون به دو دسته حباب ریز . حباب درشت تقسیم میشود ه هر کدام کاربرد مختص خود را دارند ، دسته اول برای بسته بندی محصولات ریز و کوچک مورد نیاز هستند و دسته دوم بیشتر برای بسته بندی کالاهای بزرگ و سنگین در صنایع و کارخانه های بزرگ کاربرد دارد.

این نایلون به وسیله حباب هایی که درون ان تشکیل شده است باعث استحکام و مقاومت بالایی در برابر ضربه میباشد و محصول را به خوبی پوشش میدهد. در ادامه شما را با کاربرد این نایلون آشنا خواهیم کرد با ما همراه شوید :

کاربرد تولیدنایلون حبابدار در صنایع های مختلف :

.jpg - تولید نایلون حبابدار

این نایلون ها در مدل های مختلف تولید می شوند. برای مثال می توان به انواع به نایلون های حبابدار دو لایه، سه لایه و پنج لایه اشاره کرداین نایلون ها نسبت به سایر روش های حفاظت اجناس و کالاها مقرون به صرفه بوده و در ابعاد مورد نظر و دلخواه مشتری سفارش داده می شود.

یکی از تولید کنندکندگان نایلون حبابدار گروه صنعتی حباب باران میباشد این مجموعه با چندین سال سابقه در راستای تولید انواع محصولات نایلونی با کیفیت همراه با ضمانت شما را در این زمینه یاری خواهد کرد .

بیشتر نایلون هایی که در صنایع بمنظور بسته بندی به کار میروند همگی از سطحی صاف برخوردار هستند ولی نایلون حبابدار ضربه گیر اینگونه نیست و دارای حباب های برجسته ای بر روی خود میباشدکه در حقیقت همین حباب ها باعث جلوگیری از وارد آمدن آسیب به محصول میشوند. داخل حباب های پلاستیکی با هوا پرشده است و همین حباب ها باعث شده اند تا نایلون حبابدار سطحی بسیار نرم مانند بالش پیدا کند. کمتر کالایی را میتوانید پیدا کنید که توسط نایلون حبابدار ضربه گیر بسته بندی نشده باشد. بخصوص کالاهای شکستنی از این نوع نایلون استفاده زیادی میکنند.

 

 

 

ارتباط با ما