unnamed - فروش استرچ صنعتي

 

همانطور که می دانید حباب پدیده را می توان به عنوان بهترین مرکز فروش استرچ صنعتی دانست. این مجموعه با فروش بهترین انواع استرچ پالت و نایلون حبابدار به عنوان یکی از موفق ترین شرکت ها در این زمینه شناخته شده است.

(پلاستیک کششی) یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که معمولاً از پلی اتیلن کم چگال خطی (LLDPE) ساخته می شود و دور آن بسته بندی می شود. بازیابی الاستیک باعث محکم نگه داشتن محصولات می گردد.

از فیلم کششی برای بسته بندی محصولات روی پالت ها و محکم نگه داشتن آنها روی یکدیگر و پالت استفاده می شود. کمک به کاهش آسیب محصول، جلوگیری از دستکاری بار و کاهش آسیب کارگر می شود.

اکستروژن ساخت فیلم کششی و انواع دیگر محصولات پلاستیکی انعطاف پذیر است.

مزایای استفاده از فیلم کششی نسبت به فیلم کششی دمیده شده گران تر است، به دلیل کاهش هزینه های ساخت، فیلم کششی بازیگران از محبوبیت بیشتری برخوردار است. وضوح بیشتر به کاربران امکان می دهد محصولات بسته بندی شده را مشاهده کنند. بسته بندی کششی ریخته گری در مقایسه با بسته بندی کششی دمیده شده، بی سر و صدا باز می شود. فیلم کششی دو طرفه را ارائه می دهد که اجازه می دهد تا بسته بندی بسته بندی ایمنی داشته باشد.

باند کششی که به آن کاغذ کششی دمیده نیز گفته می شود، با استفاده از فرایند اکستروژن دمیده ساخته می شود. این مذاب پلاستیک از طریق یک شکاف حلقوی، معمولاً به صورت عمودی، اکسترود شده و یک لوله دیواره نازک ایجاد می کند. هوا از روزنه ای در مرکز دایره وارد می شود تا مانند یک بالون لوله فیلم را منفجر کند. در بالای لوله فیلم، یک حلقه هوا به فیلم می وزد تا آن را خنک کند. این فرایند باعث می شود تا فیلم دمیده شده از سایر فیلم ها مقاومت بیشتری داشته باشد.

برای خرید بترین انواع استرچ پالت صنعتی با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارتباط با ما