قیمت کیسه نایلون حبابدار :

نایلون حبابدار کیسه / نوعی نایلون حبابدار می باشد که با طرحی به صورت کیسه جهت محافظت از اجسام کوچک بکار می رود  ، کیسه حبابدار در واقع همان نایلون حبابدار است که در سطح خود تعداد زیادی حباب دارد.

قیمت کیسه نایلون حبابدار بر اساس عرض و ابعاد آن و عوامل دیگر از جمله رنگی بودن آن ، بصورت رول و دوختی شده محاسبه میگردد . این نایلون جهت بسته بندی محصولات کاربرد دارد . همچنین مقاومت و استحکام بالایی را نیز از خود نشان میدهد.

همان طور که میدانید این نایلون از حباب های زیادی تشکیل شده است که درون آن را هوا فرا گرفته است این عمل باعث میشود که نایلون مانند یک  بالش نرم عمل کند و محصول را پوشش دهد .

نایلون حباب دار از دو یا سه طرف دوخته و بسته شود، به شکل یک کیسه در می آید که آماده هر گونه بسته بندی است و در واقع به کیسه حبابدار تبدیل می شود که قابلیت این را دارد که خیلی راحت و آسان اجناسی را داخل  قرار دهیم.

انواع کیسه نایلون حبابدار :    44 - قیمت کیسه نایلون حبابدار

  • کیسه یک سر دوخت
  • کیسه دو سر دوخت
  • کیسه سه بعدی یا مکعبی شکل
  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی مبل
  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی درب های ضد سرقت
  • کیسه حبابدار مخصوص بسته بندی قطعات صنعتی

به طور کلی می توان گفت کیسه های حبابدار در دو نوع کلی اند: دو بعدی و سه بعدی یا مکعبی

از نوع دو بعدی برای کالاهای غیر مکعبی شکل استفاده می شود مانند ظروف چینی، بلورجات، شیرآلات، قاب عکس، تابلو فرش، لوازم یدکی خودرو و … استفاده می شود.

از نوع سه بعدی یا مکعبی برای کالاهایی که دارای شکل منظم و مکعبی می باشند، استفاده می شود مانند اجاق گاز، یخچال فریزر، کمد، کتابخانه، مبلمان، تخت خواب و …

جهت خرید و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

 

 

 

 

ارتباط با ما