فروش پلاستیک حبابدار :

شرکت حباب پدیده تولید کننده ,  و ارائه دهنده بهترین و با کیفیت ترین انواع پلاستیک حباب دار در سطح کشور می باشد .

این مجموعه با تولید محصولات نایلونی اقدام به فروش پلاستیک حبابدار نموده است هدف حباب پدیده فروش محصولات تضمینی همراه با رضایت مشتری است .

پلاستیک های حباب دار یا نایلون ضربه گیر که اندازه آنها متغییر است . محصولات ما از جمله: نایلون حبابدار، نایلون ضربه گیر ، پلاستیک حباب دار و غیره قابلیت چاپ بر روی آنها و لمینت وجود دارد و همینطور دارای روکش های کاغذی به منظور مانع شدن از نفوذ گرد و غبار، نور و حرارت مخصوصا در تابستان می شود .

نایلون ضربه گیر، تعدادی حباب ها برجسته در کل سطح خود دارد که همین حباب ها تا حد زیادی فشار ضربه را از بین می برد و مانع آسیب دیدن محصول می شود .

نایلون حبابدار دارای یک سطح بسیار نرم و ایمنی می باشد علاوه بر این حباب های روی سطح این نایلون ها از گاز مخصوصی پر شده اند و در کاهش آسیب رسیدن به محصول بسیار مفید و تأثیر گذار هستند . در صنایع مختلف هیچ نایلون خاصی وجود ندارد که به اندازه نایلون ضربه گیر در برابر ضربه مقاوم باشد .

article logo 5 - فروش پلاستیک حبابدار

نایلون های حبادار در انواع مختلفی تولید می شوند مانند نایلون ضربه گیر 3 تا 6 لایه و غیره . هرچقدر که تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون نرم تر و مقاومتر می باشد .

کاربرد نایلون حبابدار :

  • در جابجایی لواز خانگی و صنعت تولید لوازم خانگی
  • در صنعت الکتریک
  • در صنعت تولید شیشه و جابجای شیشه
  • قطعات حساس کامپیوتر

نایلون حبابدار در انواع دو لایه و سه لایه می باشد . این لفاف حبابدار پفکی علاوه بر داشتن شفافیت و استحکام و مقاومت بالا به دلیل برخورداری از حباب های هوا به طول 2 الی 20 سانتی متر تا میزان زیادی شدت ضربه را کاهش می دهد. و ضربه پذیری نسبتاً خوبی دارد . و از محصول بسته بندی شده به خوبی در برابر ضربات احتمالی محافظت کند .  لفاف حبابدار پفکی (نایلون حبادار) را می توان به طور برش خورده کاور یا پاکت نیز تولید کرد .

جهت خرید و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید

حباب پدیده تولید کننده انواع محصولات نایلونی

 

 

 

 

 

ارتباط با ما