WhatsApp Image 2020 07 18 at 20.04.05 - نایلون حبابدار رنگی

نایلون حبابدار انواع مختلفی دارد. یکی از رایج ترین نمونه های نایلون های ضربه گیر، نایلون های حبابدار رنگی می باشند.

حمل وسایل شکننده نیاز به مراقبت بیشتر دارد. وسیله شما باید از هر طرف محافظت شود تا فشار مستقیمی به آن وارد نشود.

نایلون حبابدار رنگی چیست؟

این نوع نایلون ها هم مانند سایر نایلون های حبابدار برای ضربه گیری و عایق سازی مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع مختلفی از تجهیزات بسته بندی وجود دارد که به محافظت از مواد ظریف کمک می کند. در بین آنها، نایلون های حبابدار اثبات شده است که در محافظت عالی از وسایل ضعیف بسیار موثر است. حباب های پر از هوا در بسته بندی با فاصله یکنواخت برای اثربخشی زیاد قرار می گیرند.

تعداد زیادی از حباب های پر از هوا در بسته بندی اجازه نمی دهد که به طور مستقیم فشار وارد بر وسیله شکننده وارد شود.

اثر بالشتک سازی نایلون ها به راحتی فشار را از بین می برد. بسته های حباب دار در اندازه های مختلف موجود هستند. اندازه بسته بندی به اندازه موردی که باید بسته بندی شود بستگی دارد. اگر مورد مربوطه بزرگ باشد، دقیقاً مانند مانیتور کامپیوتر یا یخچالبه یک نایلون ضربه گیر بسیار بزرگ نیاز پیدا خواهید کرد. برای محافظت در برابر لرزش ها و ضربه ها، از چندین لایه ضربه گیر در بسیاری از مکان ها نیز استفاده می شود.

اندازه حباب های روی نایلون نیز متفاوت است. حباب های کوچک دارای حباب هایی به قطر 6 میلی متر هستند که تقریباً یک اینچ است.

در کنار این، حبابهایی به قطر 26 میلی متر نیز وجود دارد که 1 اینچ است. حباب های بزرگتر میزان زیادی ضربه را در حین حمل و نقل جذب می کند. جدا از این دو اندازه، معمولاً از حبابهایی به قطر 1 سانتی متر استفاده می شود. نوع کالای حمل شده و شکنندگی آن از عواملی است که شما را در انتخاب اندازه و سایز این نوع ضربه گیر ها بیشتر رهنمایی می کند.

برای خرید بهترین انواع نایلون حبابدار رنگی می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.

WhatsApp Image 2020 07 18 at 20.04.06 - نایلون حبابدار رنگی

 

ارتباط با ما