فروش استرچ پالت بند :

بسته بندی از بخش هایی است که در هر صنعتی باید به آن دقت شود. بسته بندی محصولات اگر به شکل زیبا و بهداشتی انجام گیرد می تواند تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد. بنابراین این که ما از چه ابزارهایی برای بسته بندی استفاده می کنیم و چه نوع بسته بندی داریم بسیار مهم است. امروزه یکی از بسته بندی هایی که بسیار مورد توجه قرار گرفته و دارای قیمت ارزانی است، بسته بندی با نایلون استرچ است.

تعریف نایلون استرچ پالت بند :

نوعی نایلون است که شفاف بوده و دارای خاصیت کشسانی، چسبندگی و الاستیکی می باشد. این محصول پلی اتیلنی یکی از پرکاربردترین انواع پلاستیک بسته بندی در صنایع است که برای بسته بندی محصولات مختلف از آن استفاده می شود. نایلون استرچ در دو نوع استرچ غذایی و استرچ پالت بند موجود است. استرچ غذایی یا سلفون غذایی که در اغلب خانه ها موجود است، همان سلفون چسبنده ای است که برای وکیوم کردن مواد غذایی از آن استفاده می شود.

unnamed - فروش استرچ پالت بند

تولید کنندگان زیادی درصد فروش استرچ پالت بند هستند یکی از شرکت های تولیدی معتبر در این زمینه گروه صنعتی حباب پدیده میباشد این مجموعه با داشتن چندین سال سابقه در راستای تولید استرچ پالت بند شما را در این زمینه یاری خواهد کرد . ویژگی محصولات این مجموعه قیمت مناسب همراه با کیفیت بالا است با ما همراه شوید .

استرچ پالت بند به دو دسته تقیسم میشود :

دستی و دستگاهی ، دستی برای بسته بندی محصولات سبک و متوسط مورد استفاده قرار میگیرد و دستگاهی نیز برای محصولات بزرگ در کارزگاه های صنعتی بزرگ کاربرد دارد.

ویژگی تولید استرچ پالت بند در حباب پدیده :

تولیدکننده استرچ , فروش استرچ ، قیمت پالت پیچ تولیدکننده استرچ پالت بند , فیلم استرچ صنعتی بدلیل چسبندگی و استحکام فوق العاده جهت بسته بندی و لفاف بندی شیلنگ , سیم , کابل , درو پنجره بسته بندی پالت و غیره قابل مصرف می باشد.

جهت خرید و مشاوره میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

 

 

 

ارتباط با ما