5475 - استرچ پالت بند

قیمت استرچ پالت

برای براورد قیمت استرچ پالت بند لازم است تا ابتدا در مورد مشخصات و ویژگی های این محصول اطلاعات کافی را به دست آورید.

هر چه متراژ استرچ پالتی که تهیه می کنید بیشتر باشد به طبع قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. یکی دیگر از مهم ترین فاکتور هایی که در قیمت استرچ پالت بند موثر است کیفیت کالای شما می باشد.

استفاده از استرچ پالت یکی از محبوب ترین روشهای بسته بندی می باشد و این نوع پالت امروزه در بازار موجود است. این نوع فیلم ها قابل انعطاف هستند که می تواند از آسیب رسیدن محصولات در فرآیند حمل و نقل به دلیل استفاده نامناسب، حرکت های ناگهانی یا عوامل محیطی جلوگیری کند. در زیر برخی از مزایای اصلی بسته بندی کششی ذکر شده است.

بارهای کششی از ایمنی بیشتری برخوردار هستند که خسارات حمل و نقل را به حداقل می رسانند.

فیلم های کششی UVI می توانند از محصولات ذخیره شده در فضای باز در برابر اشعه UV محافظت کنند.

فیلم های مات قوی، محتوای بار را پنهان می کنند و ار دزدی آن ها جلوگیری می شود.

استرچ پالت بند محصولات را از گرد و غبار، رطوبت و آلودگی دور نگه می دارد.

استفاده از این نوع استرچ های مقرون به صرفه است
فیلم بسته بندی کشی از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه تر از گزینه های دیگر مانند فیلم تسمه ای، موج دار بسیار محکم تر است.

تجهیزات بسته بندی کششی معمولاً هزینه کمتری از گزینه های مشابه کالیبر مانند تجهیزات بسته بندی شده دارند.

استرچ پالت نسبت به سایر روش های واحد سازی مانند سیستم های بسته بندی جمع کننده، انرژی کمتری را برای کار استفاده می کنند.

افزایش راندمان عملکرد بسته بندی

کنترل موجودی بهبود یافته

این نوع بسته بندی ها سرعت بسته بندی را افزایش می دهند.

.jpg - استرچ پالت بند

تولیدکننده استرچ پالت بند

اگر به دنبال یک تولید کننده استرچ پالت بند هستید پیشنهاد می کنیم از محصولات شرکت حباب پدیده استفاده کنید.

استرچ پالت بند یک فیلم پلاستیکی قابل کشش است که معمولاً از پلی اتیلن کم چگالی Linear (LLDPE) ساخته می شود و به دور جعبه ها و باکس ها بسته بندی می شود. بسته بندی کششی پالت به ورق های پلاستیکی گفته می شود که برای اطمینان از ایمنی آن می تواند یک باکس را بپوشاند. از فیلم کششی معمولاً برای بسته بندی محصولات روی پالت و محکم نگه داشتن آنها روی یکدیگر و پالت استفاده می کنند.

استرچ پالت بند را برای اطمینان از ایمنی پالت های خود انجام دهید تا در هنگام حمل و نقل و ارسال بسته های پستی حرکت نکنند. استحکام این نوع پالت ها تضمین می کند که هیچ آسیبی در مسیر به وجود نمی آید. آنها جعبه ها را کنار هم نگه می دارند تا مجبور نشوید که آنها را تک به تک جابجا کنید و این باعث صرفه جویی در وقت و مکان می شود.

نه تنها برای ایمن سازی محصولات صنعتی بلکه برای محافظت از سایر موارد نیز می توان از استرچ پالت استفاده کرد. مثلاً غذا، وسایل شخصی و جعبه ها. این موارد برای استفاده شخصی. آن ها نیز به همان اندازه استفاده های صنعتی مهم هستند.

یکی از متداول ترین انواع استرچ پالت، پلی اتیلن کم چگالی خطی یا LLDPE است که با کوپلیمریزاسیون اتیلن با آلفا الفین ها تولید می شود که متداول ترین آنها بوتن، هگزن و اوکتن است. استفاده از الفین های بالاتر آلفا (هگزن یا اوکتن) باعث افزایش ویژگی های فیلم کششی می شود، خصوصاً در رابطه با افزایش طول در مقاومت در برابر آسیب و پارگی. از انواع دیگر پلی اتیلن و PVC نیز می توان استفاده کرد. بسیاری از فیلم ها در زمان مورد نیاز کشش بالایی دارند.

سلفون پالت بند

برای بسیاری از شرکت ها، حمل و نقل مطمئن و موثر محصول از کارخانه یا انبار خود به مشتری یا توزیع کننده می تواند ناامید کننده و هزینه بر باشد. بارهای پالت یکدست یا شل شده بصورت شل و انباشته می توانند تغییر پیدا کنند و از بین بروند.

محصول می تواند آسیب ببیند. باران و هوای نامناسب می تواند بسته بندی را از بین ببرد و محتوای آن را خراب کند.

اگرچه شرکتهایی که از دستگاههای کشش مدرن و فیلم کششی بسیار الاستیک و محافظ استفاده می کنند، می توانند این موارد را به حداقل برسانند و هزینه های توزیع آنها را کاهش دهند. یکسان سازی بار فشرده که با بسته بندی کششی یافت می شود، بارگیری را بهبود می بخشد، کارایی کارگر را افزایش می دهد، ایمنی محل کار را افزایش می دهد و به شما اطمینان می دهد تا محصولات با خیال راحت وارد شوند.

فیلم کششی اغلب جایگزین اشکال گران قیمت بسته بندی پالت مانند فیلم تسمه ای، موجدار یا جمع شدن گرما می شود.

یک سری کامل از تجهیزات استرچ پالت نیمه اتوماتیک و دستگاه های بسته بندی کششی کاملاً اتوماتیک، نشان خود را نشان می دهد. شرکت ها بارهای بسته بندی پالت را تحویل می گیرند و یا از روش های دیگر مهار مشابه، بی اثر استفاده می کنند، از طریق فناوری استرچ پالت، بهره وری و صرفه جویی بهبود یافته را کشف می کنند.

شرکتهایی که برای ایمن سازی بار از فولاد یا تسمه های پلی پروپیلن استفاده می کنند، بازده و صرفه جویی بهبود یافته ای نیز خواهند یافت.

برای اطلاع دقیق از قیمت استرچ پالت بند با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارتباط با ما